MagN 0 Postad 19 Maj , 2008 Hej!! Har du något tips på vem som kan bygga om en stängd pullpit på en searay?? Vad skulle det kosta? /MagN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 19 Maj , 2008 Var i landet? Stockholm såg jag nu, Steelshop.se gjorde ett kanonjobb på min båt tror det kostade 7-8000kr Senast ändrad av Petta1 | 19 maj 2008 | 13:17 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MagN 0 Postad 20 Maj , 2008 Hej! I Stockholm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 20 Maj , 2008 Larssons Plåt på Lidingö gör snygga rostfria jobb till båtar. Har fått gjort en del där. Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mainship 2 Postad 20 Maj , 2008 30 kr. Jag sågade av delen längst fram på min båt och satte på ändpluggar i svart plast. Fungerar utmärkt men det beror på hur stabil pullpitten är. Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maximarcus 8 Postad 20 Maj , 2008 Mekva i Järfälla är ett till tips, de gör en del ombyggnader av just pulpitar åt importörerna. De har även svetsat min badplattform, blev mycket snyggt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser