Lena-syr 0 Postad 16 Maj , 2008 Behöver ni hjälp med att klä om era dynor så hjälper jag till om jag kan. Hör gärna av er Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 17 Maj , 2008 Jag har en egen symaskin, hon heter Carina Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bobban 0 Postad 17 Maj , 2008 Hej! Vad har ni för organisations nummer och företagsnamn? Hittar er ingenstans!! bobban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bobban 0 Postad 19 Maj , 2008 Skattemyndigheten såg inte detta som en hjälp! Dom hör av sig förmodar jag. Svartarbete skadar hela branchen bl.a. på grund av dåligt arbete, ingen reklamations rätt, inget kvitto, ofta kastar kunden pengarna i sjön utan någon rätt, höga priser i längden. Detta ska beivras och branchen ska hållas ren från dylika skit. Läs gärna insändarna på denna sida om båtköp m.m. så kommer det fram vilka drägg vissa stackare råkar ut för! bobban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bobban 0 Postad 19 Maj , 2008 P.S. Vill du hjälpa andra med att sy dynor så kostar det bara ett par hundralappar att öppna företag!! Ring patent o. registreringsverket så hjälper dom dig, och kunderna får hjälp i långa loppet. bobban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 19 Maj , 2008 Du var mig en bitter fan... Eller jobbar du som p-vakt på din lediga tid? Senast ändrad av KillerBoo | 19 maj 2008 | 18:18 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nafen 0 Postad 19 Maj , 2008 Käkat taggtråd till frukost??? Ryck upp dig och lägg av med att slänga ur dig en massa skitsnack. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nozer 0 Postad 19 Maj , 2008 Kan nog hålla med övriga ang din attityd... Gnäller du på barnen i sandlådan också för att dom slösar bort sanden? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lena-syr 0 Postad 20 Maj , 2008 Du Bobban...man kan bedriva fritidsverksamhet o då betala in skatt på det man tjänar om man gör det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser