Johan4 0 Postad 15 Maj , 2008 Hej, jag undrar om det är någon som har bilder och ritningar till en kökskasett till Triss Norlin. Eller om någon vet vart man kan få tag på en. /Johan Senast ändrad av Johan4 | 17 maj 2008 | 12:56 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Plastanka 0 Postad 31 December , 2009 Hej Johan, har ingen ritning bara ett kort som går att hitta på nätet. Själv tänkte jag nu snickra en låda som rymmer ett enlagig typ origo spritkök besick, kärl och tallrikar.. Den kommer vara mindre och lättare men antagligen lika bra Återkommer med ett kort när (om) den blir klar. ///claus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johan4 0 Postad 31 December , 2009 Hej! Okej, det låter som en god idé Du hade då tänkt dig att ha den i en av stickkojerna antar jag? Hur säkert är det med ett kök inne i ruffen i Trissen egentligen? Kan tänka att man inte kan göra så mycket mer än att koka kanske... Men lycka till, ser fram emot resultatet! /Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser