Johan4 0 Postad 14 Maj , 2008 Hej! Jag undrar om det är någon som har båtnytts tidning nr 9 från 1978. Är intresserad av just det nummret eftersom det ska vara ett repotage om Triss Norlin i den. Är mkt mycket tacksam om någon har detta nummer. Hälsningar Johan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 185 Postad 14 Maj , 2008 De brukar finnas på biblioteket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thrh 0 Postad 14 Maj , 2008 Jag har alltid beställt mina tester från tidningen direkt. Går inte det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johan4 0 Postad 14 Maj , 2008 Jag gick in på batnytt.se och gick in på artiklar, men där fanns det bara bak til 2004 :/ Men jag kanske letar på fel ställe? Biblioteket va en bra idé Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LadyAnnila 2 Postad 15 Maj , 2008 Testa med att ringa om du inte hittar den information du söker på hemsidan. Kan ju tänkas att de bara lagt upp de senaste åren där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johan4 0 Postad 15 Maj , 2008 Hej på er och tack för slla svar! Var på biblioteket idag och kopierade artikeln /Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser