aland 1 Postad 14 Maj , 2008 Funderar på att införskaffa radar till båten. Har sen tidigare garmin 3010 plotter som jag tänkte skaffa garmins gmr 18 till. Är det ngn som har erfarenhet av den radarantennen? Ha en bra båtsommar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hasse_O 28 Postad 4 April , 2012 Sökte och hittade denna obesvarade men intresanta tråd. Finns numera även en GMR18HD. Någon därute som har erfarenheter av någon av dessa.....? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hasse_O 28 Postad 6 April , 2012 Lowrange mfl har numera kommit med något som kallas bredbandsradar, vad är skillnaden, är de avsevärt bättre, erfarenheter ????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
aland 1 Postad 8 April , 2012 Jag skaffade gmr 18 hd under 2008 och har varit väldigt nöjd med den. Skillnaden i pris med eller utan hd var inte så stor så jag valde hd. Kör med delad skärm med radarn uppe och sjökortet på andra, jag tycker att man har bättre överblick än att köra med overlay. Får till och med upp kanoter som streck i radarn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser