anmc 0 Postad 14 Maj , 2008 Hej! Jag funderar på att köpa en flipper Flash 88 med en Evinrude 175xp (200hk) års.mod 90 på. Är fundersam på att det är en så stor motor på? Undrar också vad som är bäst en inombordare eller utombordare? Hur stor kan bränsleförbrukningen förväntas bli? Vad kostar den att försäkra? Vore väldigt tacksam för svar och råd! MVH Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 14 Maj , 2008 Hur stor kan bränsleförbrukningen förväntas bli? Känner inte till båtmodellen men bränsleförbrukningen bör hamna på dryga 1,5 liter vid marschfart och en bra bit över 2 liter vid fullgas. Lycka till med båtköpet! :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 14 Maj , 2008 Föräkringsmässigt så e det billigare med inombordare Senast ändrad av Rikard79 | 14 maj 2008 | 10:25 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
christoferrosengren 0 Postad 14 Maj , 2008 Tjena, jag håller på att bygga en sida för min Flipper Flash -88 med inombordare. Kika gärna in på flipperflash.zoomin.se 200HK lär ge den sjukt bra prestanda, vill inte ens tänka på det :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser