jma555 0 Postad 12 Maj , 2008 Hej. Är det någon som vet var man kan köpa sittbrunnskapell passande en Comfort 30 nånstans till ett bra pris? Begagnat går också bra om det är i bra skick. Jag har kollat runt lite och dom flesta tar mellan 15-25000:- vilket jag tycker är alldeles för mycket. Tacksam för svar. MVH // Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rgsson 9 Postad 12 Maj , 2008 Har du hört med Kapellmakarna? Inte det billigaste alternativet kanske, men då får du ett skräddarsytt kapell till comfort 30. 12500 skulle dom ha för ett kapell till min hoj förra året. Misstänker att priset ligger däromkring även för en C30? /R Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jma555 0 Postad 12 Maj , 2008 Tack för tipset, jag ringde dom nu, och det skulle kosta 12800:- och då är det tyvärr bara fönster bakåt, vill man ha extra fönster på sidorna så kostar det 400:- extra / fönster. Fortfarande så känns det som att det är lite mycket pengar för ett kapell, så om det finns fler tips så tar jag tacksamt emot det :-) MVH // Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kmv2100 0 Postad 12 Maj , 2008 Hej. Titta på länken jag sänder med där köpte jag kapell till rätt bra priser. http://www.garbo.us/kapell.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jma555 0 Postad 12 Maj , 2008 Hej. Tack för tipset, detta ser jättebra ut, 9600:- för kapell med fönster åt 3 håll, uppfällbara väggar, aluminium bågar, infästningar, och ett kapell att trä över för att skydda när det är nedfällt och hopvikt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hosianna 1 Postad 13 Maj , 2008 Jag har köpt mitt från Rasmussens i Marstrand. Det sitter på plats sedan 2 dagar tillbaks och passar perfekt. Sittbrunnskapell och sprayhood enligt offert. Off-white. Billigt för att vara med fällbara bågar. Höstpris: HEJ! PRIS SPRAYHOOD UTAN BÅGAR 2580 MED BÅGAR 3780 AKTERKAPELL MED BÅGAR 10000 INKL MOMS FRAKT FÖR FÄRG NR 95 10% Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 14 Maj , 2008 kolla med detta företag. http://www.alfhansen.no/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jma555 0 Postad 14 Maj , 2008 Tack, jag ska kolla med dom, jag ser att dom samarbetar med Kapellservice här i GBG, men jag skickade ett mail ändå till Oslo kontoret för att se vad dom har för priser. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser