Gå till innehåll
fredag 10 januari 2025
jma555

Sittbrunnskapell

Rekommendera Poster

Hej.

Är det någon som vet var man kan köpa sittbrunnskapell passande en Comfort 30 nånstans till ett bra pris? Begagnat går också bra om det är i bra skick.

Jag har kollat runt lite och dom flesta tar mellan 15-25000:- vilket jag tycker är alldeles för mycket.

Tacksam för svar.

MVH  // Johan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har du hört med Kapellmakarna? Inte det billigaste alternativet kanske, men då får du ett skräddarsytt kapell till comfort 30.

12500 skulle dom ha för ett kapell till min hoj förra året. Misstänker att priset ligger däromkring även för en C30?

/R

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för tipset, jag ringde dom nu, och det skulle kosta 12800:- och då är det tyvärr bara fönster bakåt, vill man ha extra fönster på sidorna så kostar det 400:- extra / fönster.

Fortfarande så känns det som att det är lite mycket pengar för ett kapell, så om det finns fler tips så tar jag tacksamt emot det :-)

MVH  // Johan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej.

Tack för tipset, detta ser jättebra ut, 9600:- för kapell med fönster åt 3 håll, uppfällbara väggar, aluminium bågar, infästningar, och ett kapell att trä över för att skydda när det är nedfällt och hopvikt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har köpt mitt från Rasmussens i Marstrand. Det sitter på plats sedan 2 dagar tillbaks och passar perfekt. Sittbrunnskapell och sprayhood enligt offert. Off-white. Billigt för att vara med fällbara bågar. Höstpris:

HEJ! PRIS SPRAYHOOD  UTAN BÅGAR  2580                      MED BÅGAR   3780 AKTERKAPELL MED BÅGAR  10000 INKL MOMS FRAKT FÖR FÄRG NR 95  10%

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack, jag ska kolla med dom, jag ser att dom samarbetar med Kapellservice här i GBG, men jag skickade ett mail ändå till Oslo kontoret för att se vad dom har för priser.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...