wberg 0 Postad 11 Maj , 2008 Hej Igen! Efter att ha fått tips på varför min plotter Lowrance 522iGPS inte låser på satelliterna (har prövat det mesta) går jag nu vidare till nästa fråga. Köpte plottern på Boatersland.com men måste väl nu skicka den till Lowrance i USA. Kan någon vänlig själ ge mig lite hjälp på vägen hur jag går vidare. Tror ni att jag måste demontera hållaren resp dragen kabel för ekolodet samt spänningsmatningen eller tror ni att det räcker att skicka in plottern i originalförpackning? Många frågor blir det från en okunnig... BW Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 11 Maj , 2008 Smidigast är väll att fråga där du köpte den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ahelsing 0 Postad 11 Maj , 2008 Ta och ring till Lowrance i USA om du har bråttom, annars kan du även kontakta Lowrance i USA via hemsidan (www.lowrance.com), välj Support. Ringer man får man vara beredd på en 30-45 minuter telefonkö så kolla ditt telefonabonemang så det inte blir för dyrt! Behöver du skicka den på rep får du betala frakten till USA 50$ för deras returfrakt. Lowrance har inte världsgaranti. Du behöver bara skicka in själva plottern, inte kablage mm. Men som sagt, ring eller kontakta dom via hemsidan först, du måste få ett så kallat RA-nummer för att dom ska ta emot den. Själv hade jag ett liknande problem som ditt med en Lowrance LMS-339. Jag köpte en extern antenn istället för att skicka in den för rep..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser