anica 0 Postad 10 Maj , 2008 Jag köpte nyligen ett bättre begagnat 280-drev. När jag kom hem märkte jag att fastsättningen för styrhjälmen såg annorlunda ut. Det var två mindre bultar istället för en stor bult som finns på mitt gamla drev. Frågan är om jag kan skifta drevdelen som fäster i hjälmen från det gamla till det nya drevet? Eller måste jag fixa en ny hjälm som fäster med två bultar ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 11 Maj , 2008 Är inte så hemma på VP drev men du tänkte alltså skifta sköld/överhus, vad jag vet så ka det inte vara något problem... //Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 678 Postad 11 Maj , 2008 Om jag förstått det hela rätt så fick du inte med styrbussningen till drevet? Det räcker att köpa en ny bussning och bultar för jag tror att måttet på hålet i styrhjälmen är det samma oavsett om infästningen i drevet är för en eller två bultar. Senast ändrad av Gelis | 11 maj 2008 | 07:36 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser