Frillan 0 Postad 9 Maj , 2008 Tänkte bara säga hej och tala om att det förmodligen blir jag som kommer att stå för underhållningen vid bryggan i sommar. Jag inledde lite i höstas med diverse äventyr men än så länge har jag klarat mig från det där klassiska med en fot på båten och en fot på bryggan när båten plötsligt glider ut och man går ner i spagat. Det är förmodligen bara en tidsfråga... Så är det någon som vill köpa ett kommande filmmanus är ni välkomna att höra av er. På återseende! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 10 Maj , 2008 Vad ska man åka om man vill filma?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 11 Maj , 2008 Men Frillan då......var lite kreativ och gör lite andra tabbar än just den där klassiska, den vill inte jag filma, uttjatad.... Vad sägs om att lossa snurran och tappa den på djupt vatten, det är roligare....för oss som ser på i alla fall...... När och vart skall vi komma för att filma? Hälsningar, Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Frillan 0 Postad 29 Maj , 2008 Ladda batterierna i kameran och plocka fram sjökortet över Roslagen så är sommaren räddad!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 29 Maj , 2008 Vi ska förbi där i sommar och ser vi någon som är ute och ror, så kastar vi tampen Ta det lugnt bara och lycka till /Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser