Micklar 0 Postad 14 Maj , 2008 Det runda hålet är ytterligare en frostplugg som du behöver sätta dit. Den andra saker ovan, (tror jag) är returen på kylvattnet innan det går ut i avgasröret. Följ kopparledningarna bakåt motorn så hittar du säkert en anslutning till avgasröret. /Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 15 Maj , 2008 Hej, hade samma fel själv, ioch med att båten stått över vintern så hade all soppa i bränslepumpen runnit tillbaka i tanken och eftersom det är en membranpump så orkade den inte suga upp soppa när den är tom. Jag kopplade loss slangen och sög fram bensin (smakar pyton...) och kopplade ihop och vipps fungerade det. Jag har en vanlig original soppapump från bilmodellen, som inte har en manuell pump som båtvarianten har. Jag har löst problemet med att sätta en vanlig handpump mellan tank och pumpen (samma typ som du har till en utombordare). Lycka till! //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser