CaptainH 3 Postad 9 Maj , 2008 Är EGNOS i bruk???? Har en Garmin 172 c. får inte kontakt med EGNOS sateliter. Nån som vet om det är möjligt, den ska vara EGNOS komplatibel sa de när jag köpte den. Nån som har kontakt med egnos i era GPS:ar???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 9 Maj , 2008 EGNOS hemsida:www.esa.int/esaNA/egnos.html Senast ändrad av Yadis | 09 maj 2008 | 13:20 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainH 3 Postad 11 Maj , 2008 Jo jag vet. EGNOS ska var igång. Men har någon kontakt med systemet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sturgeon 1 Postad 11 Maj , 2008 Jag fick god kontakt i veckan, men så i helgen var det borta igen. Så något skumt är det, får in mängder av andra satelliter och hög noggrannhet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Motvind 0 Postad 21 Maj , 2008 Fick igång Egnos-mottagnig n i går kväll.. Det tog längre tid än det gjorde förra året. Men nu funka de det iaf. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser