skynorstrom 0 Postad 8 Maj , 2008 Hej! Någon som har en skiss över dynsatsen till Ryds Hajen HT. Skall det inte finnas någon del i mitten så att säga. Så att det blir en stor sovplats och inte som ett stort A? Jag fick iaf inte med någon då jag köpte min båt, undrar om den saknas eller om det skall vara så. MVH/Robert Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 8 Maj , 2008 Hej, Om man kollar på Ryds hemsida, Kuriosa, Äldre modeller och väljer 1977-1979, Hajen HT, så står det i faktabladet att det fanns s k bäddsats (som tillbehör på årsmodellerna 1975-1976). /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skynorstrom 0 Postad 9 Maj , 2008 Tack för det snabba svaret! Efter att ha sett bilden så är det ju faktiskt så att jag har de två mittbitarna som skapar hela sov delen. Men de var placerade som ryggstöd under HT delen så jag tolkade aldrig att de skulle ligga som mittendelar. /R Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
andreasmy 0 Postad 2 Juli , 2008 finns det något liknande till ryds 500ht? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DanielK 0 Postad 8 Juli , 2009 Köpte själv en 500 HT i helgen. Såvitt jag vet är hajen och 500 HT samma båt i stort sett, bara olika årsmodeller. mvh/ Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser