Peter_G 1 Postad 6 Maj , 2008 Hur kör???? http://freshcrash.com/boatcrash.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 6 Maj , 2008 Hade de haft ett svenskt båtkörkort hade inte en enda av olyckorna hänt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 6 Maj , 2008 Ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Visst, hade de haft det nya svenska körkortet så hade inget hänt...... Ni som sett bilderna...ni fattar väl ironin hoppas jag. Inget kort i världen hindrar nån att köra vare sig bil eller båt, det vet vi ju..... Hälsningar, Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 10 Maj , 2008 HAhahaha ingen av dessa kaptener kan varit nyktra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 10 Maj , 2008 KLart de varit nyktra! Flera har (måste haft) en grundläggande kompetens (& då är man självklart nykter) MEN tyvärr saknar de den kompetens & hänsyn som vi (alla) kommer att få när körkortet ÄNTLIGEN blir verklighet!!!! ps kalman; ironi är ett helvete att förstå dsSenast ändrad av Desibelle | 10 maj 2008 | 21:29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 11 Maj , 2008 Desibelle,..... .....om det var bara ironi som somliga inte förstår så vore det väl.... ...förstod du? Fast jag förstår inte om du inte förstod ironin eller om du tyckte det var onödigt att förtydliga den, vilket jag gjorde för att somliga annars inte förstår den alltså. Så jag förstår alltså inte vad du inte förstod. Det förstår du väl att jag vill veta så att vi förstår varann? Hälsningar, Kalman PS grundläggande kompetens, äre vad som krävs för att gå på grund? PS2 Visst ja, ville bara säga att kortet inte kommer att hjälpa ett dugg men det vet väl alla vid det här laget utom vissa politiker. Å en å annan icke båtkunnig människa med eller utan båt förståss. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser