finnen 0 Postad 5 Maj , 2008 Har en Bayliner 2655 årsm.94 och planerar att sätta dit en bogpropeller,,,,men det är lite dåligt med utrymme. Är det någon som har tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 5 Maj , 2008 Vad har du där bogproppen skall vara då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndyTheBest 7 Postad 4 Oktober , 2008 Hej! Jag har en 2655:a från -96. I denna har tidigare ägare monterat en Vetus 55kgf bogpropp. Detta resulterade i att toppen av bogpropp motorn toppade i sittdynan, så dessa är höjda ca 5cm runt om, och som jag upplever det som inget problem. Hör av dig så kan jag ta lite bilder om du inte redan monterat en. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fsahlin 0 Postad 5 November , 2008 Har du funderat på en bogjet istället? Den kan placeras där det finns plats i båten och själva bordgenomföringen är bara 45 mm. Den är lättare att installera, är praktiskt taget ljudlös och innebär ett betydligt mindre ingrepp i båten. Läs mer på www.bogjet.nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser