Marty 2 Postad 4 Maj , 2008 Hej! Undrar om någon har en P-ring liggande som jag kan köpa eller några tips var jag hittar en i Skåne. Har kollat på Biltema och Hjertmans utan resultat. Båten väger ca: 1,5 ton så minst 40 kg bör den väga. Mvh Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
winga25 0 Postad 4 Maj , 2008 Vi åkte förbi Hjertmans i Göteborg idag(STÄNGT) men det enda vi såg var ett antal p-ringar som låg fastlåsta på utsidan. Om du har vägen förbi alltså. //Janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleN 2 Postad 5 Maj , 2008 Prova med Apoteket eller barnmorskan ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 5 Maj , 2008 P-ring? Var något nytt för mig. Vad är det för något? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 5 Maj , 2008 Ja, eller hur! En p ring på 40 kilo? Jösses! http://www.rfsu.se/p-ring.asp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marty 2 Postad 5 Maj , 2008 Nu är ni riktigt roliga......... För er som inte vet är p-ring även den del man sänker ner för akterförtöjningen om man ej har stolpar eller liknande. Hittade en på Hjertmans tillslut. /Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleN 2 Postad 7 Maj , 2008 Jaså Martin, så du har ingen stolpe att sänka ner i aktern, vad tycker hon om att du tar en 40kg P-ring istället? Måste göra ont... Förresten, var ligger det där Stjärtmans? Frugan fyller år i helgen och jag har inte hittat något än, tror du dom har P-Våfflor... ;-) Senast ändrad av CalleN | 07 maj 2008 | 16:12 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 7 Maj , 2008 Haha, det här blir bara värre och värre. Apropå våfflor så tänker jag på den arga damen som när hon köpte glass i Liljeholmen utbrast: det är fanimej en mänsklig rättighet att få kulorna långt ner i våfflan! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Treudd 0 Postad 7 Maj , 2008 Ha Ha. Jag och frugan skrattade länge åt ditt inlägg Calle. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleN 2 Postad 8 Maj , 2008 Ja, det är sånt här man får roa sig med i bilen när man åker land och rike runt för att jobba :-) Senast ändrad av CalleN | 08 maj 2008 | 11:06 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 8 Maj , 2008 p-ring behövs det? jag kör med draggen där bak, fram tar jag en pullpitt, det duger åt min kärring.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 8 Maj , 2008 Lika moget som vanligt, när gav du ett seriöst intryck? Men om du nu är Steve, Skotten, Skotten 1 eller vem fan du är. Eftersom du inte varken vågar visa med namn eller båt. Din avatar talar ju för sig själv, åldern i skallen t.ex. Så får du vinna. Nu finns jag inte någon stans.Tack för mig! Senast ändrad av Mariage | 08 maj 2008 | 12:36 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Seglar-mot-or Postad 8 Maj , 2008 Ja här är ännu ett konto att inaktivera. Vi hoppar av den här saiten nu, för man är hela tiden jagad och vissa personer bl.a från andra saiter. Synd att man gått ut med namnet, gör inte det för då är man jagad oavsett var man är. Man kan alltid finna en person eller familjemedlemmar att tracka genom namn. Det här landet har blivit fullständigt sjukt! Tack för mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marty 2 Postad 8 Maj , 2008 CalleN: Jag har skrattat så mycket åt ditt inlägg att jag har ont i magen. Men nu verkar tråden flippa ut åt ett otrevligt håll så jag låser den nu, jag har ju hittat vad jag frågade efter. Mvh Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser