Gå till innehåll
måndag 23 december 2024
Marty

P-ring

Rekommendera Poster

Hej!

Undrar om någon har en P-ring liggande som jag kan köpa eller några tips var jag hittar en i Skåne. Har kollat på Biltema och Hjertmans utan resultat.

Båten väger ca: 1,5 ton så minst 40 kg bör den väga.

Mvh

Martin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi åkte förbi Hjertmans i Göteborg idag(STÄNGT) men det enda vi såg var ett antal

p-ringar som låg fastlåsta på utsidan.

Om du har vägen förbi alltså.

//Janne

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Prova med Apoteket eller barnmorskan ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

P-ring? Var något nytt för mig. Vad är det för något? Glad

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu är ni riktigt roliga.........Skrattande

För er som inte vet är p-ring även den del man sänker ner för akterförtöjningen om man ej har stolpar eller liknande.

Hittade en på Hjertmans tillslut.

/Martin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jaså Martin, så du har ingen stolpe att sänka ner i aktern, vad tycker hon om att du tar en 40kg P-ring istället? Måste göra ont... Skrattande

Förresten, var ligger det där Stjärtmans? Frugan fyller år i helgen och jag har inte hittat något än, tror du dom har P-Våfflor... ;-)

Senast ändrad av CalleN | 07 maj 2008 | 16:12

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Haha, det här blir bara värre och värre. Apropå våfflor så tänker jag på den arga damen som när hon köpte glass i Liljeholmen utbrast: det är fanimej en mänsklig rättighet att få kulorna långt ner i våfflan!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ha Ha. Jag och frugan skrattade länge åt ditt inlägg Calle.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, det är sånt här man får roa sig med i bilen när man åker land och rike runt för att jobba :-)

Senast ändrad av CalleN | 08 maj 2008 | 11:06

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

p-ring behövs det? jag kör med draggen där bak, fram tar jag en pullpitt, det duger åt min kärring..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mariage

Lika moget som vanligt, när gav du ett seriöst intryck? Men om du nu är Steve, Skotten, Skotten 1 eller vem fan du är. Eftersom du inte varken vågar visa med namn eller båt. Din avatar talar ju för sig själv, åldern i skallen t.ex. Så får du vinna. Nu finns jag inte någon stans.Tack för mig!

Senast ändrad av Mariage | 08 maj 2008 | 12:36

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Seglar-mot-or

Ja här är ännu ett konto att inaktivera.

Vi hoppar av den här saiten nu, för man är hela tiden jagad och vissa personer bl.a från andra saiter. Synd att man gått ut med namnet, gör inte det för då är man jagad oavsett var man är. Man kan alltid finna en person eller familjemedlemmar att tracka genom namn. Det här landet har blivit fullständigt sjukt! Tack för mig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

CalleN: Jag har skrattat så mycket åt ditt inlägg att jag har ont i magen.

Men nu verkar tråden flippa ut åt ett otrevligt håll så jag låser den nu, jag har ju hittat vad jag frågade efter.

Mvh

Martin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...