fuji 0 Postad 4 Maj , 2008 När jag bytte impellern så gick en av mässingsskruvarna ( 6 st. ) av.när jag satte dit locket. Nu undrar jag om det kommer att läcka in vatten under gång, skall renovera motorn i höst så jag vill inte lägga ner så mycket arbete på den i vår. En annan fråga hur får jag väck skruven det är trångt som fan där den sitter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 4 Maj , 2008 Jag saknar också en av dessa skruvar. Mest av lathet eftersom jag slarvade bort en o inte kommit mig för att skaffa en ny. Men det läcker iaf inte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Carl_Axel 4 Postad 4 Maj , 2008 Tyvärr menar nog jag att alla skruvarna måste vara på plats oc h rätt åtdragna. Vid minsta lilla läckage drar ju impellern in luft och så släpper hela kylningen. Själv är jag väldigt noga och spänner skruvarna korsvis så inte locket skall bli skevt. Förstår Ditt dilemma - med en skruv som måste borras ut - och som sitter illa till - men jag skulle inte våga köra utan alla skruvar. Carl_Axel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arkengoran 1 Postad 5 Maj , 2008 Hej. Packning på tub fungerar utmärkt. Finnes i handeln. Lycka till. Göran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser