Hanto22 0 Postad 3 Maj , 2008 Hej! Gör ett nytt försök. Undrar om någon vet vad jag har för impellerpump (vet ej märke/modell). Pumpen sitter på en marinkonverterad Mercedesdiesel. På impellerlocket finns ingraverat ST 141. Någon annat går inte att utläsa (Ev finns svaga rester av en logotype som börjar på J...) Någon som vet, tacksam för svar Mvh Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
madette 0 Postad 4 Maj , 2008 har du någon bild på den , det är kanske lättare att avgöra då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Racergenius 0 Postad 4 Maj , 2008 När jag läste ditt inlägg så till höger var det reklam för Jabsco marinpumpar. Så min tanke var då att det kanske var en sån du hade i båten. Efter lite snabbt googlande så hittade jag följande finska sida som verkar ha impellrar till just ST141, men märket verkar vara nått annat än Jabsco. Jaja, du får väl kolla själv om det kan vara till nån hjälp. http://www.meredin.fi/Meredin/1304.pdf Sök efter st141 så hittar du samma sak som jag. /Fredrik Senast ändrad av Racergenius | 04 maj 2008 | 19:55 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser