Crona 4 Postad 3 Maj , 2008 Har alltid gillat HR. Och hittade denna. Vad anser ni om priset i förhållande till vad man får? http://www.blocket.se/vi/15006102.htm?ca=23_3_s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 3 Maj , 2008 Fantastisk fin, men priset som sagt! Nja, lite för mycket än. 200k billigare kanske vore nog mer normalt. Senast ändrad av Mariage | 03 maj 2008 | 11:22 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alfken 0 Postad 3 Maj , 2008 Mycket fin, har oxå alltid gillat HR o andra Orustbåtar. Kvalite får man betala för. Är du intersserad, så titta på båten. Ni kommer säkert överens. Lycka till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Crona 4 Postad 6 Maj , 2008 tyvärr redan såld! :-( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 6 Maj , 2008 Ja folk betalar då för vad som helst Skojade. Men en enormt fin båt, även om jag fortfarande tycker att prislappen är för hög på dessa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Crona 4 Postad 6 Maj , 2008 Hörde med Hallerg Rassy och dem uppskattade värdet på denna årsmodell till 1 350 000- 1 500 000. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ballad_kopian 6 Postad 7 Maj , 2008 ja då var den inte speciellt dyr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nilsnobbing 154 Postad 7 Maj , 2008 Ja Hallberg Rassy lär ju vara en neutral och bra källa Fin båt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Crona 4 Postad 7 Maj , 2008 Neutral? Hade någon ringt mitt företag som bara säljer en viss produkt så skulle jag nog också kunna säga vad varan är värd mer än någon annan. Senast ändrad av Crona | 07 maj 2008 | 17:18 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoek 0 Postad 9 Maj , 2008 Hmmm, trodde du var sugen på en D34SV. Nåväl HR är väl lite som en Mercedes tycker jag. Stora, bekväma, pålitliga. Men lite tråkiga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Botved 94 Postad 9 Maj , 2008 Mercedes som numer är en riktig problembil??? HR är väl mer Audi då möjligen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Crona 4 Postad 10 Maj , 2008 Ja som ny båt så ligger Dehler 34 bra till. Men denna HR var rikligt utrustad till ett bra pris. Dock var jag lite för sent ute denna gången. Båten var redan såld när jag kontaktade killen! Senast ändrad av Crona | 10 maj 2008 | 12:18 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser