Gå till innehåll
lördag 22 februari 2025
Poppe

Båtsäsongen är igång, folk med brist på sjövett är ute och åker. Vill höra era

Rekommendera Poster

Som rubriken lyder. Folk som har brist på sjövett ger sig ut på sjön. Det inte det att jag vill se nybörjare göra fel. Utan jag vill höra idiot historier, gärna med bild.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Varför vara så jävla negativ å bry sig om alla idioter. Kan man inte fokusera på roliga och intressanta historier som lättar upp vardagen istället att man ska gå å bli irriterad på alla idioter i samhället.

Men men, det är ju bara min åsikt. jag behöver ju inte läsa denna tråd Skrattande

Ha en riktigt trevlig helg allihopa

Mvh

Stefan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mariage

Detsamma Flört

Jag sitter i båten just nu och tar en fika, fan vad skönt det är trots att det regnar. Nej ingenting gör något när man får bo i båten ett tag Glad

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sjösatte idag. Tog en provtur men såg inte en enda idiot på sjön. Jag tycker att hela frågeställningen är idiotisk. Det är ytterst sällan jag ser idioter på sjön. Däremot ser jag rätt ofta paragrafryttare som till varje pris ska hålla på sin rätt Men precis som trafiken till lands så finns det inga rättigheter, utan endast skyldigheter. Tänk på det och var inte så Jäkla negativ!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Han har ju rätt för det kryllar av dom och det blir värre för varje år. Man behöver inte skriva om det liksom eller lägga in bilder utan det är bara att åka ut i skärgården när det har blivit varmare. Visserligen så får man söka sig till på populära ställen eller leder där idioterna håller till. Man kan sätta sig på en kobbe och dricka kaffe och alltid så kommer det någon unerhållare utöver det vanliga.

Finns gamla trådar om detta om man kikar i lagret här.

Tat lungt ta en Toy Skrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...