boyen 0 Postad 29 April , 2008 Hej! Båtsäsongen börjar närma sig med stormsteg. jag har bara en liten 435 så jag undrar om det är någon som har tips om vilken kök/grill som är bäst för att koka potatis grilla kött a mm ni vet. Så ett litet smidigt kök som inte kostar allt för mycket. Det finns säkert massor med inlägg om det här men en då. hoppas alltid på bra svar. Tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 29 April , 2008 Ok då, ett triangia kök kanske Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 29 April , 2008 Använder själv ett spritkök som är lätt att stuva undan och sedan har jag antingen med mig någon engånggrill, grillkol eller ved om jag ska grilla.. Har en kompis som alltid drar med sig sitt lilla gasolkök om han följer med ut.. fungerar det också med en liten gasolflaska. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ramsdal 0 Postad 29 April , 2008 Jag använder biltemas gasolkök, gaspatronerna har sama size som en sprayburk, går att koka potatis ungeför 2 ggr på en tub. sen så har jag en liten rostfri grill som ser ut som ett rör(liggandes), använd halva, eller helakan vara biltema det med, inte dyra saker alls! H/ DAvid Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 29 April , 2008 Detta är en biltema grej, har hört att den är bra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ramsdal 0 Postad 29 April , 2008 jo, det är den, lite vindkänslig men det brukar gå att rigga upp väskan till köket som vindskydd. h david Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boyen 0 Postad 30 April , 2008 Hej Jag har varit inne och kollat lite på olika modeller blandannat biltemas och fastnade för den men om den var svår att få igång ner det blåser så jag får se. kanske ett triangia Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser