Gäst Mats Postad 14 Maj , 2004 Hej..Jag fiskar nästan bara i strömmande vatten men nu tänkte jag köpa en styrpulpet för att ta storöringen i Storsjön. Men jag vet inget om båtar å båtmotorer så jag undrar hur många Hk ska jag ha i motorn å duger en Sun Buster eller är den för liten för 3pers å packning? Flugfiske e livet men om öringen väger 5kg å bara tas på vobbler så måste man ha båt.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 14 Maj , 2004 Beror ju på hur snabbt du vill ta dig fram mellan alla fiskeställen, men Sun Buster räcker gott och väl till 3 pers. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mr_kapten 0 Postad 7 Juni , 2004 En sunbuster räcker absolut och sätter du dit en 20hk motor så orkar den upp i planing med 3 pers i. Mer behövs inte till en sådan båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst leif Postad 29 December , 2004 kolla www.storsjobat.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst leif Postad 29 December , 2004 kolla www.storsjobat.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser