guzzlon 18 Postad 28 April , 2008 Har en spricka på överbyggnaden, ca 5cm lång som jag skulle vilja laga.Den verkar inte ha kommit till av nått yttre våld för det finns inget märke/skada mer än sprickan i sig. Är det lönt att försöka laga den eller kommer den att spricka upp igen?? Tänkte mig att slipa ur den lite och laga med gelcoat spackel,Kommer det att hålla?? Tacksam för tips och synpunkter!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 2 Maj , 2008 Ingen som provat?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
illern1 1 Postad 4 Maj , 2008 Har aldrig provat men prova så tar vi andra del av resultatet senare ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kneten 1 Postad 5 Maj , 2008 Jag har frågat ett småbåtsvarv som bara jobbar med att laga båtar, han menade att man måste slipa upp och plasta i matta men att det antagligen spricker igen. Däcket är för klent byggt, vill gärna spricka runt hörnen fram på överbyggnaden. Men det vore intressant att få höra om det funkar med spackel, vi är nog många med samma problem!!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser