Zer0 3 Postad 28 April , 2008 kollat blocket o säkert mailat alla som har, o dom som har kvar sina, ska ha 1000kr för 2 vajrar, lite väll mkt för så väldigt gamla saker, ingen av er som har gas och växel vajrar till mercury 50hk -71:a liggandes? vajrarna verkar vara likadan upp till 1979, // jonte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 28 April , 2008 Hej! Har du kollat med en vanlig båttillbhörsaffär. Köpte till min gamla -59 mercury och jag tror inte att jag betalade så mycket för ett par nya vajrar. sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
canberra 0 Postad 28 April , 2008 Kolla med marinhallen, dom har det mesta till gamla mercury, även på postorder http://www.marinhallen.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zer0 3 Postad 29 April , 2008 en kompis, har massor reservdelar till mercury, han hittade ett par hemma bara hoppas dom passar, annars kollar ja där ni sa tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser