hummernxxl 0 Postad 27 April , 2008 Jag ser att det är dålig anslutning av kvinnligt deltagande här. Har ni killar gemensamt arbetat bort vår kvinnliga fägring? Det verkar som om denna delen inte får komma till tals här. Jag har studerat ett flertal trådar som uppvisar en attityd mot att vi tjejer agerar här på forumet. Finns det någon som har något vettigt att säga om den saken? Rolighetsministrar undanbedes då dessa i vanlig ordning inte har något vettigt att komma med. Samma uttömda och i ständigt återkommande flams uppvisar dessa. Egentligen så förstår inte dessa stackare, att dom skämmer ut sig och sina likar. Tina som väntar på något vettigt svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 27 April , 2008 Hej Tina Jag håller med dig, men i vissa trådar är det lite mer skämtsamt och i de andra kunde man som du säger kanske tänka efter innan man skickar svaret. Men kolla lite mer så ser du att det även ges gliringar åt andra hållet med. Sedan så får jag en känga ibland, om Karin kollar mina inlägg senare och får lova att aldrig mer. Nej här finns massa fägring och vi är enormt tacksamma för det. Självklart ska vi skärpa oss. / Urban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 28 April , 2008 Hörru hummernxxl Mig veterligen finns det ingen lag eller paragraf eller någonting överhuvudtaget som hindrar någon att skriva och tycka till här på Maringuiden eller någonstans överhuvudtaget på denna jord, (vissa specialklubbar och religiösa fundament undantagna.....inga namn.....) Svaret på din fråga är enkelt.....klaga inte utan skriv! Hur vet du om signaturerna är män förexten? Bara undrar. Det är vad man skriver som angrips om läsaren inte gillar det, inte vem som skrev den, dvs man eller kvinna. Om jag skriver bra saker svarar folk ibland, skriver jag trams tiger de med tystnad. Så är det bara. De bryr sig inte om ifall signaturen Kalman är en man eller kvinna. Så skriv! Hälsningar, Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 28 April , 2008 Och dig ska man ta på allvar? Med en avatar innehållande tuttar större än globen. Håller med Kalman helt i sitt inlägg, behöver inte kompletteras. Men ett litet råd ändå, byt bilden till något lite mer marint. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gracco 0 Postad 28 April , 2008 Hur vet ni att Tina är en tjej? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hummernxxl 0 Postad 28 April , 2008 Jo det är nog sant att bilden bör bytas ut för den har gjort sitt och den tillgreps vid ett lämpligt tillfälle. När det gäller frågan om vad jag är, får ni spekulerar i för inte vill jag ståta med bild eller namn utan detta är mitt alias. Jag har som sagt en sambo och denna upplysning får räcka. Kram Tina Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser