beddo 0 Postad 26 April , 2008 Hej har en bayliner 2655 och det kommer in vatten i motor rummet är det någon som har förslag om vad det kan vara ???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 26 April , 2008 Har du kollat om några slangar frysit sönder? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 547 Postad 26 April , 2008 Kommer det in vatten bara när motorn går? Kommer det in även utan att motorn går, kan det vara knutbälgen som är trasig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
beddo 0 Postad 26 April , 2008 det kommer in när den är avstängd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
beddo 0 Postad 26 April , 2008 vad kostar det att bytta knutbälgen om det är det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 26 April , 2008 Jag vet! Hade samma problem när jag köpte min. Misstänkte sköldpackning etc, fick en massa hemska tips (framförallt dyra lösningar) på vad felet var men.. Staget som håller badbryggan, skruvarna som håller fästet på akterspegeln hade gröpt upp större hål och där kom det in vatten. Körde watertite o gamla skruvhålen, på med Gelshielde (gjorde ändå detta i 5 lager det året), borra nya hål, pumpa i Sikaflex, skruva dit staget. Vips, min båt är snustorr. Mvh Fredric Senast ändrad av Fredric_sthlm | 26 april 2008 | 18:16 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dea_F23 0 Postad 26 April , 2008 Packningen vid bockhornets anslutning mot skölden läckte på min. Knepigt att komma åt med motorn på plats. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser