Pivon 1 Postad 24 April , 2008 Någon som vet höjden på en Sea Ray 290 Sundancer -94? Kan vara bra att veta så man inte kör sönder någon bro! Jag läst allt dock utan framgång! /Pivon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 20 Postad 24 April , 2008 Tror du kör sönder mer än bron. Men det är väl bara mäta från vattenlinjen och uppåt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pivon 1 Postad 24 April , 2008 Tror du verkligen att nå't mer än bron går sönder? landfästet då eller... Och det är klart jag ska mäta när jag kommer till båten, ville bara göra det lätt för mig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ZilSwe 1 Postad 24 April , 2008 Om man skall under en låg bro är det enkelt... bara att se till att man skapar lite sjö och sedan kör under i vågdalarna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pivon 1 Postad 24 April , 2008 Så klart man ska! Nu vet jag också hur djup vågdalen ska vara för att bron ska klara sig! Den når 8'1 eller ca 2,5 meter över ytan, hade visst inte läst allt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser