Gå till innehåll
lördag 08 februari 2025
Gäst Mariage

Jaha, då har man sökt sig till Norge igen :)

Rekommendera Poster

Gäst Mariage

Idag sökte jag arbete i Norge, det ska bli kul att se om jag får det. Jag är ju född norsk medborgare och kanske kan man få bli det igen Glad Inte för att jag ledsnat helt fullt ut, på Sverige. Men visst spelar det in. haha Skrattande Iaf, så får vi se framöver hur det blir. Kul känns det som just nu Cool

/M

post-17161-1394235435,206_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Säger som Moltas sjöng i den klassiska Svenska tv-komedien Mosebacke Monarki:

Norrmän, Norrmän de är ett rövarband, Norrmän Norrmän, de borde tas om hand!Cool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mariage

Tack, Glad men jag har inte hört något än. Det är väl några ansökningar att gå igenom. Annars ordnar det sig alltid på nå vis. Har ett svetsarjobb på G också, som du sa så söker jag även dessa nu Flört Nej nu är det godnatt för mig, det blev lite mycket med 50 årskalas och städdag samtidigt i helgen. Vi hörs /M

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bevara monarkin stoppa kungen i formalin. inga problem med norskt medborgarskap,sökte själv politisk asyl i norge o det ordnade sig på 14 dagar.MEN pizza o öl är dyrt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Donna-Lee

Det blev aldrig något arbete i norge för min del, tidigare inaktiv medlem Glad

Men vi kan väl vara vänner ändå och t.ex tillsammans displaysmiley.php?show=4469

Senast ändrad av Donna-Lee | 21 september 2008 | 01:50

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hö hö flörtis där. Jasså hade dom inte behov av dig eller tappade du sugen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Donna-Lee

Jo tappat sugen stämmer nog, hehe Flört Nej jag har startat upp eget och tillhör numera den gruppen, ja du vet. Stressade, korrupta, illojala och inte helt säkra. Men med fantastiskt spännande illusioner som får kosta vad / vem som helst! Så mycke pengar ska det bli och man slipper arbeta själv när allt är klart. Skrattande Kommer jag bara igång så hör jag av mig Janne och vi kan göra den där resan, ja du vet vart. Alibaba land.

nudie.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Får man ju ha skottsäker väst och minhund. Får man väl ha här med snart. Kolla Malmöupploppet.

post-19228-1394235626,0032_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Donna-Lee

Haha, ja dom ser skitfarliga ut Skrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fan rena pajaskonsterna. Är väl vissa knäppgökar som vill hävda sig men bakom masker?. Undrar om dom har hämtat tanten på hemmet och ställt henne där för sin ålder för det finns ju ingen som vill tackla en gamling öppet och offentligt. Hon nog gick säker där.

När det gäller resmål så tror jag ändå att det är en varm källa på Island med ett flak kall öl i en flytande frigolitbalja som gäller i första hand.

shrk.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej donna lee,här kommer en liten tillbaka. Hoppas att dom nya projekten inte handlar om väder,eller att segla förutom mast.PS ang. det jag lova i en annan tråd.SkrikandesFlörtSkäms

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Donna-Lee

Flört Nej ingen fara. Vädret har vi det vi har och får leva med. Bara att bege sig till Islands varma källor som Orven sa. Nej mitt projekt handlar mer om väskap eller ja

13.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hoppas att det funkar för dig. Inte lätt att börja på något nytt.

Vad det än är så önskar jag dig välgång med det som du tänkt företa dig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Donna-Lee

Tackar, det ska nog gå bra. Hör av mig när det kommit igång Flört
Annars är det lugnt här bara så att du/ni vet.
Det gäller att hålla sig undan försäkringskassan, Förvånad ursäkta svordomen.
Men vi kör på Glad

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hålla sig undan hahaha din skojare du vet ju att dom inte vill ha med någon att göra hahahaha

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja på sjuka kassan är dom ju inte kloka och det går fackrepresentanten ut med. Begriper inte hur folk kan jobba på denna verkstad med att förnedra sjuka och sedan sitta och gnälla. Fan dom tvingar ju folk att jobba som har rollator. Rollator och 300 meter till bussen och en massa snö. Jobbar dom inte så blir dom friskförklarade. Fy fan för stolpe ut. F-Kassans läkare sedan. Om dessa finns intet en riktig sak att förtälja. Dom duger inget till eftersom dom kan sitta hos Förnedringskassan och friskförklara folk som ligger i gipsvagga. Till sin hjälp har dom handläggare (som nu gnäller) som vet bättre än Docenter, läkare, profesorer. Det är skit med hela skiten s.a.s. Sedan så har vi överförmyndarenheten för läkare och som prickar dessa vid feldiagnoser hahahaha fan inte klokt ju. När Förnedringskassans läkare bedriver kvaksalveri så håller dessa käft med feldiagnoser. Är dessa åxå avlönade av Sjuka kassan? Ja det kan man ju undra och personligen så tror jag att dom har någon form av ersättning och denna ersättning står du som skattebetalare för.

Just nu ett nytt datasystem som kommer att kosta miljader om året och som inte fungerar. Konsulter som skär guld med smörkniv. Detta går an, men att se till en sjuk som inte kan gå det klarar dom inte. Sedan så har vi toppen av denna kvacksalverihärva. Mannen som aldrig har varit sjuk och skränar om att folk blir friskare av att jobba. Förvisso rätt i vissa fall, men när dom är så sjuka, att dom inte kan komma till jobbet utan ambulanstransport, så påvisar denne att han inte har ett hum om vad som finns i sjukdomsväg. Går ju inte att jämföra med hans ynkliga förkylning.

Personalen ljuger precis dom som är i ledet och därovan och dessa vet inget om någonting och förbiser egna satta regler och regeringens.

Avslutar med ett idiotiskt uttalande: Cristina Husmark-Pehrsson: Jag tror att människor säger att äntligen har vi fått en regering som både skapar jobb och sänker ohälsan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Donna-Lee

Så rätt så. Det värsta är att det redan har gått förlångt, ingen kan ändra detta nu. Så vi kommer att få leva med dessa s.k försäkringskasseläkare baghead.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dom skulle sättas på pottkanten. Jag menar en parbänk året om livet ut är vad dom har förtjänat. Går ju långt med att ha hemlig adress och fastigheter i andras namn och sin gamla morsa på hemlig ort, bara för att denne inte ska kunna spåras via morsan sin.

Heja apstadiet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Håller med! Om jag hade varit sjuk o fattig,men för oss företagsamma så får jag 2 till priset av 0,3.Cool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Matersättning.Dom sjuka är gratis i stort sätt,enda problemet är detta jävla spring från kassan 2 ggr i veckan,då jag måste vara med o svara på om dom jobbat sina timmar! Jag har annat att göra!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Haha där kom jag på dig.

Matersättning finns inte men en parkbänk som staten har reserverat för alla som dom plundrar finns.

Ett jävla spring från kassan är en evig och stor förbannade lögn för det finns inte en statligt anställd som gör för mycket och det här med att springa är nog lite väl tilltaget. Kan ju tänkas att du vet att du har ögonen på dig och att den som du slickar i röven kollar dig om du är värdig hans plats för denne din överordnade måste ju se om du platsa och sist men inte minst så är det noga med att den som väljer ut dig vet att han i fortsättningen blir fladdrad med just din goa tunga.

En annan sak det finns ingen som är intresserade av om någon jobbar för det gäller ju att få skiten från skrivbordet för det stör utsikten till sekreteraren som vevar runt med häcken bakom glasskivan och det djävligaste äe att det bara är SE men INTE röra för sekreteraren är hårt hållen av sin chef som lika är din chef men är inte den lillchef som du joddar med tungan i Glad

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Säger samma till dig som till varanen när hon säger kyss mig i arslet HELLRE DÄR ÄN PÅ MUN.Kyss

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...