Rikard79 0 Postad 21 April , 2008 Hej va nere i hamnen i dag och tänkte det skulle va kul att se lite bilder runt om i landet så man ser hur långt det e gånget med båtar/väder mm så här kommer mina bidrag bilderna e tagna med mobilen men det får la duga. Kl e 18.30 och det e 15 nere i Örebro småbåtshamn ( Skebecksvarvsförening ) > Hoppas det e fler som kommer lägga ut bilder nu bara Senast ändrad av Rikard79 | 21 april 2008 | 19:12 Senast ändrad av Rikard79 | 21 april 2008 | 19:13 Senast ändrad av Rikard79 | 21 april 2008 | 19:14 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 21 April , 2008 I fredags var vi och tog bottenprover i vår lilla båthamn - Öbacka Småbåtshamn i Umeå. 25-30 cm tjock i några meter ifrån iskanten. :-) hur gör man för att lägga in flera bilder? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 21 April , 2008 För fler bilder så lägger du dina bilder på tex http://photobucket.com/ sen tar du och klistrar in IMG adresserna här i text fönstret Senast ändrad av Rikard79 | 21 april 2008 | 21:34 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 22 April , 2008 Kom igen ut och fota med er nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Olle-Bull 0 Postad 23 April , 2008 Så här ser det ut i min hemmahamn för tillfället, som vanligt ligger jag i först, men nu med min nya båt som kom i måndags.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_G 1 Postad 30 April , 2008 29/4 fortfarande is!!! /Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 30 April , 2008 F*n va drygt att bo i Norrland! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steken 1 Postad 30 April , 2008 Hur pallar ni där uppe att ha båt? Säsongen har ju börjat här neråt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Markos 0 Postad 30 April , 2008 En bild från ovan på Björlanda den 22 April 2008 //Marko K Premiärsegling 26-27 April 2008 Senast ändrad av Markos | 30 april 2008 | 17:30 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 30 April , 2008 Idag vid 12 tiden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 2 Maj , 2008 Var nere och kollade till båtplatsen idag. Var sig likt bortsett från att någon vandal slängt ut en vattenslang i sjön och försökte öka vattennivån... Var iaf inte så många båtar i så än känner jag ingen press att behöva få i henne! Senast ändrad av BMoon | 02 maj 2008 | 15:45 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 2 Maj , 2008 Bild ifrån sommaren 07 :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 2 Maj , 2008 Hamnen heter förövrigt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 2 Maj , 2008 Här är en snutt från vår hamn den 27/4. Ganska tomt men nu är i alla fall hälften av platserna belagda. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 4 Maj , 2008 Va kul att det kommer in lite bilder Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_G 1 Postad 4 Maj , 2008 3/5 Gissa vad! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 4 Maj , 2008 Det är ingen ko på isen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 6 Maj , 2008 Hamnen som består av 6 bryggor med ca 90-95 båtplatser vid varje. Min båt i förgrunden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nyfiken11 1 Postad 12 December , 2008 Vi får se om det går dra igång tråden igen, ett par bilder från Örebro småbåtshamn. MVH Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nyfiken11 1 Postad 12 December , 2008 Och en till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brodur 0 Postad 12 December , 2008 Det här artar sig ju till en riktig Örebrotråd. Ett par bilder tagna nyligen från Örebro Småbåtshamn (probably the best harbour in the world). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 12 December , 2008 Här är en bild från raten hammars båt o fritids klubb norra vättern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
book-ohlsson 0 Postad 13 December , 2008 Svaneviks småbåtshamn i vägga, Karlshamn. Med seglarsällskap, sjöscoutkår, bryggförening, dykarklubb, mastkran, septitanktömmare och slip. Senast ändrad av book-ohlsson | 13 december 2008 | 13:10 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brodur 0 Postad 14 December , 2008 Jag brukar alltid se till att fotografera svärmor i motljus, men inte kan väl den där hamnen vara så ful, amiralen? ;-) En färsk bild till från en snöig småbåtshamn i Örebro. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jeeper 0 Postad 19 December , 2008 Jag antar att det var här min johnson 24 låg förtöjd innan jag köpte henne, förra husse bor i Hammar. // Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steken 1 Postad 20 December , 2008 Hur många finns i Hjälmaren då? (1) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nyfiken11 1 Postad 11 Januari , 2009 Nu hänger jag inte med. Hur många finns i Hjälmaren då? (1) Vad menar du Steken? Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 12 Januari , 2009 här ligger våran båt. Almerimar, Spanien. Lite bättre väder än hemma!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 12 Januari , 2009 Nyårsafton. Ekolns segelklubb, Uppsala. De första isjakterna står beredda. Det brukar ligga mellan 15-20 i hamne och vara ett flitigt seglande hela vintern - också! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lil-Bossan 0 Postad 12 Januari , 2009 Ja, så här ser våran hamn ut idag. Trist, men våren kommer med stormsteg. Ska tillägga att det var ca. 1 grad ute den dagen men det kändes som -22 i vinden. Burr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser