Kenneth_S 136 Postad 21 April , 2008 Klistrar in reglerna för forumet: Forum för båtfolk Här kan du utbyta erfarenheter med båtfolk från när & fjärran. Är det något du undrar över? -Vänd dig till besökarna på bryggsnack. Någon har svaret! Och vill gärna dela med sig av sina kunskaper. Regler på BryggSnack På BryggSnack är du själv ansvarig för vad du skriver i dina inlägg. Håll dig till ämnet, använd en trevlig ton och respektera att andra inte alltid tycker som du. Posta inte INTE samma inlägg gång på gång. Påhopp och oförskämdheter mot individer eller grupper accepteras INTE! Uppmaning till brott är ej tillåtet. Bryggsnack är en mötesplats för båtintresserade och inget annat. Mailutskick från forumet får ”endast” användas för att komma i kontakt med enskilda medlemmar. Samma regler gäller för dessa e-post som i övriga forumet. Massutskick till medlemmar är förbjudet. Forumet får inte användas för kommersiella mål. maringuiden.se förbehåller sig rätten att redigera och/eller ta bort inlägg som inte följer dessa regler samt blockera medlemmar som bryter mot dessa. Jag har fetstilat det i reglerna som författaren tar upp i denna tråd... Man kan ju se i ganska många trådar att reglerna inte alltid följs till punkt och pricka... samt att Admins torde gå in och styra upp i vissa trådar där det har en tendens att spåra ur... Senast ändrad av Keddy | 21 april 2008 | 14:39 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 21 April , 2008 Det skulle kanske införas en ny kategori. Urspårarkategorin där man får vistas och göra spydiga kommentarer . Dösnack är väl för just dösnack, snack som inte har någon som helst röd tråd. Övrigt snack går inte heller, så det får bli en urspårarkategori helt enkelt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 21 April , 2008 Hehehehehe... Ja, där lär ju servern snart braka ihop i så fall p g a alla inlägg... men idén är faktiskt inte så dum... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 21 April , 2008 Då undrar jag ju hur ofta moderatorerna är här inne på forumet och läser. Tycker inte jag sett någon aktiv på väldigt länge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 22 April , 2008 Nej de är nog inte inne så mycket och jag tror inte de kan kolla allt heller. Utan förlitar sig på att vi ska sköta det här själva vuxet . Det går ju att anmäla inlägg oavsett grad av spydighet eller övertramp och då tas det bort. Kanske tur det Men tokerierna som var tidigare med moderatorer i överflöd och som själva var ett gissel i sig, är nog bra att vi slipper. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser