Movinhead 0 Postad 19 April , 2008 Hej Undrar om nån vet om man kan kompletera ett befintligt kapell. Har nu bara kapell över främre delen men skulle vilja ha hela vägen bak. Båten är en Bayliner 2455 00a. Om det går har ni tips på nått ställe det går att köpa det till vettigt pris? Tack på förhand Mange Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Edestig 1 Postad 19 April , 2008 om du bor i stockholmsområdet kan jag med fördel rekomendera Alfa Bil & Båt, dom har sytt upp akterkapell och skydd för framrutan till min Bella 850 och jag är mycket nöjd med deras arbete ..... ta kontakt och ett snack med dom ... Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tronnberg 0 Postad 21 April , 2008 Detta borde vilken kapellmakare som helst kunna fixa. Du kanske får låta tillverka kompletterande bågar själv. Om inte så finns det färdiga bågar att köpa ifrån Bayliner; även kapell. Per Trönnberg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lama 0 Postad 25 April , 2008 Bågar fixar kapellmakaren också,samt monterar fäste iallafall den jag använt mig av! Börjes BåtKapell i Tranås Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Movinhead 0 Postad 26 April , 2008 Får börja ringa runt å kolla lite. Ringde till marinshoppen men inget napp där än. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser