Henrik_st 1 Postad 18 April , 2008 Hallå! ska köpa ny båtratt, lite sportigare till en styrpulpet. som det ser ut just nu så blir det en från COMSTEDT.COM priser på 800-2000 för en vettig ratt. Finns det någon tillverkare/leverantör jag missat som har bättre/snyggare/billigare rattar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kallle 0 Postad 18 April , 2008 den köpte jag 999 fin som attan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henrik_st 1 Postad 18 April , 2008 Snygg... men den är nog i prålligaste laget för min styrpulpetare från -89... var handlade du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
christopheri 9 Postad 18 April , 2008 Denna hade jag på min ryds 530 Gt Spargi ss http://gbg.seasea.se/Article.aspx?ArticleNo=6999 kostade 1600:- men det va värt varenda krona. Riktig go ratt. och med hydral styrning så va den en dröm att styra. Brorsan som har den nu tycker samma sak Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 18 April , 2008 ..dagens ilandsproblem ! -Vilken ratt ska jag ha ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kallle 0 Postad 19 April , 2008 finns på watski Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 19 April , 2008 Fick en likadan när jag fyllde år för två veckor sedan. Mycket snygg ratt, blir kanon när nya hydraulstyrningen snart är monterad på styrpulpetaren. Skönt att ha en omgivning som vet vad ett båtfreak behöver! Finns på Watski //df90 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 19 April , 2008 Hej, Litet tips: ratten på en båt står ju nästan aldrig rakt så det kan vara en poäng att köpa en ratt med ekrar, typ en sån här (bild på min ratt, mahognyratt). Finns även med gummerad rattkrans och även icke magnetisk som inte stör kompass osv, finns en som kallas FIRM GRIP.http://www.byggplast-batprylar.se/SectionList.aspx?CatID=7003 /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
350mag 0 Postad 20 April , 2008 Hej ! Kolla in mekonomen eller biltema,min ratt köpte jag på mekonomen,fabrikat Luisi som även har ett marint sortiment !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 20 April , 2008 Det finns väl rattar på skroten, en härlig kapitän ratt med näsbenknäckarringen där i mitten (tutan) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 20 April , 2008 Schyssta rattar är ju ett måste! Köpte våran på Italnordic ligger på runt 1200 moms enligt hemsidan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser