varaderon 0 Postad 17 April , 2008 Tjena! Är det någon som vet hur mycket olja/fett det ryms i ett växelhus på en yamaha 40hp av 87 års modell? Räcker det med en sån där tub man köper eller går det åt fler? Tack på förhand. /Bengan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
varaderon 0 Postad 18 April , 2008 Ingen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Buster-XL 0 Postad 18 April , 2008 Fyll upp tills det rinner ut i övre hålet (nivå) vad spear det för roll en eller flera nivån får väl avgöra det.Jag menar att det kostar ju inte en förmögenhet.Ett växelhus kostar ju mera.Själv köper jag olja på 20 litersdunkar även växelhus olja då blir det ett bra pris. Fyll upp o kör hårt lycka till.............. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
helikoptern 0 Postad 18 April , 2008 Hej, Hade en Yamaha 40 från 85 tidigare, i den gick det åt nästan 2 tuber, borde vara liknande i din ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
varaderon 0 Postad 19 April , 2008 ok tack för det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
varaderon 0 Postad 20 April , 2008 Vad roligt för dig buster-XL Att du köper olja på 20-litersdunkar. Min fråga gällde inte hur dyrt det är för några tuber växelhusolja utan hur mycket det går åt. Jag skiter i hur mycket det kostar och det var inte frågan heller. Senast ändrad av varaderon | 20 april 2008 | 21:58 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 20 April , 2008 ...... nu vet jag , du är bitter !!!!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 21 April , 2008 Jösses vilket svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 21 April , 2008 och vi skiter i hur mycket olja ditt växelhus rymmer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ulfa 2 Postad 21 April , 2008 Trist med så oseriösa svar på en enkel fråga. Är min åsikt i alla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser