Gäst Mariage Postad 17 April , 2008 Alltså det känns fel. Mitt inne i slutspelet, VM står för dörren och sjösättningen står för många på tur just nu. (Ur led är tiden.) Ska man inte spela hockey på vintern iof så gick det åt skogen för brynäs i år, men inget ont som inte har något gott med sig. Kanske man kan få råd att se på hockey en gång i framtiden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 17 April , 2008 Ibland känns verkligen hockey-VM väldigt malplacerat. Jag minns en gång när Finland vann guld hur jag satt i sittbrunnen i bikini och svettades medan matchen gick. Rent absurt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 17 April , 2008 Har du nån bild hehe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 17 April , 2008 Här har du några puckstoppare att glana på Urban Janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 18 April , 2008 Haha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 18 April , 2008 Varför måste hockey spelas på vintern? Finns väl ingen anledning att begränsa det så? Hockey spelas ju inomhus. Det är väl värre med tokarna i UK o kontinenten som tror att fotboll är ett spel att spela i snöglopp.! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 18 April , 2008 hehe, det är när man blir gammal och inte tål kyla som man får spela inomhus. Som tioåring fick man nog fan stå på uteis tills man var helt bortdomnad i fötterna. Men så blev man ju karl också fostrad av smärtan. Dagens hockeyspelare är ju ......ar, grinar om man inte blir uttagen och sedan är man macho på krogen bland flickorna. Nej, det är inga riktiga karlar längre. Skydd ska dom ha också , va fan. /Mariage Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 19 April , 2008 Javisst ALLT var bättre förr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 19 April , 2008 Ju förr desto bättre! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 6 Maj , 2008 Äh, Danmark - Ryssland. Hur spännande är det? Inatt blir det USA - Kanade tyckte jag mig höra, fast då sover man väl! Annars så var Ryssland - Tjeckien en riktigt bra match. Men jag tycker lite synd om dem, åka skridskor när det är så varmt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 6 Maj , 2008 Ja man fick iaf höra Rysska nationalhymnen, den absolut finaste i mina öron. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 7 Maj , 2008 Ikväll är det dags igen en repris av Frankrikematchen tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 7 Maj , 2008 Nä, fy f--n. Undrar vad man skyller på imorgon efter danmark matchen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 9 Maj , 2008 Vad skall man skylla på? Blev det för få mål eller....? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
UrbanCowboy 0 Postad 9 Maj , 2008 för många .... Senast ändrad av UrbanCowboy | 09 maj 2008 | 16:10 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 9 Maj , 2008 Dylika kan man ej få för många av.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 11 Maj , 2008 Du menar väl dyvika? Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 14 Maj , 2008 Vem kunde tro att Sverige skulle spela Semi!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 16 Maj , 2008 Och ikväll smäller det mot Canada, jaja man kan ju hoppas i alla fall Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 17 Maj , 2008 Dom har gjort en jätteinsats. Bra jobbat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gibson55 0 Postad 17 Maj , 2008 Snygt jobbat Sverige. Förlust med flaggan i topp! Kan förlusten bero på att det inte saknades bara en Jönsson utan två? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 17 Maj , 2008 Skit i hockeyn, du kan ju i alla fall inte göra ngt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 17 Maj , 2008 Nej det är sant S, eller hustran. Nu blir det fotboll den 7:e Juni. Fast kanske det är bättre med strömming i sin rätta form Senast ändrad av Falleri | 17 maj 2008 | 19:21 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser