Yadis 1 Postad 17 April , 2008 Tänkte jag skulle skaffa såna, har lite tight på sidorna på min båtplats. Kollade lite i USA och hittade Hull Hugr.http://www.hullhugr.com/product.html Sökte på ebay.com på hull Hugr och fick till slut tag på 4 stycken(dom ledade fendrarna) för 95 dollar inkl frakt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dumpdidump 0 Postad 17 April , 2008 Ser praktiskt ut. Har inte sett sådana förrut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 17 April , 2008 Har några liknande av okänt ursprung. Utmärkta som fendrar samt att man kan ha dom att sitta på när man styr för att komma lite högre, eller att sitta på när det regnar och är kallt, värmer gott. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sirba 0 Postad 18 April , 2008 Jag köpte några platta fendrar på båtmässan, ska testa så fort båten kommer i. Finns hos Hjertmans, SeaSea och Byggplast&Båtprylar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser