BerraS 46 Postad 17 April , 2008 Undrar om någon har testad dessa mobila båttvättar som finns, och med vikket resultat? Har funderat på att inte bottenmåla den nya båten och istället tvätta den några gånger under säsongen!? Vet inte om båttvättarna tar så stora båtar som 33 fot? Någon som har provat?? Båten ligger på västkusten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bjorn_o 0 Postad 17 April , 2008 Jag skulle prova den i wasahamnen så jag ringde dagen innan och sa att jag skulle komma in, men då jag kom fram (efter en timmes båttur) visade det sig att de inte hade öppet. Man kan tycka att Gustaf kunde sagt det på telefon... Annars brukar jag ta upp själv och högtryckstvätta - det går mycket snabbare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ss2100 0 Postad 17 April , 2008 Eller så gör du så här, åk ut och bada ta med skurborste och cyklop. Funkar bra för mig, brukar göra det några gånger per säsong. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zer0 3 Postad 17 April , 2008 ta med dig så du kan vaxa då oxå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BerraS 46 Postad 17 April , 2008 Detta praktiserade jag på min förra båt innana jag till slut bottenmålade den. Funkade jo bra även om det va jobbigt och komma under båten ordentligt, nu va den gamla 21 fot, den nya är betydligt större.. Vet någon om det finns en båttvätt på västkusten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser