Gå till innehåll
måndag 06 januari 2025
OC35Indigo

Företag som säljer reservdelar på nätet

Rekommendera Poster

Hej!

Är det någon av er som har bra tips på företag på nätet som säljer reservdelar och tillbehör till båtar? Kanske utomlands med lite lägre priser än i Sverige? Jag tycker vi har ett ganska begränsat utbud av detaljister i här hemma och den dåliga konkurrensen verkar hålla priserna uppe? Inte vet jag, men det hade varit bra att hitta något alternativ till www.hjertmans.se och de andra välkända ställena i Sverige.

/Magnus

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Här är ett www.marinedeal.com 

Annars finns det hur många som helst på nätet. Googla på den produkt du vill ha så hittar du säkert med mängder av båttillbehörsfirmor på nätet.

Mitt tips är väl att handla från USA där båttillbehören ligger i rätt pris. I Sverige ska man inte handla då våra egna firmor kör med rena rövarpriserna... Egentligen vore en bojkott det enda rätta.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Din länk var bra, tack för den. Jo, jag har googlat, men mängden länkar är ofta gigantisk även om man försöker förfina sökningen. Bättre med länktips från folk som testat att handla utomlands redan. Håller med om priserna i Sverige, det är riktigt tråkigt.

Kollade lite på vhf och jämförde priset. Med dollarn så låg som den är så blir det ju mindre än halva priset på en del produkter, ex frakt och moms så klart.

Senast ändrad av OC35Indigo | 16 april 2008 | 12:00

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...