MisterM 0 Postad 15 April , 2008 Är det någon som känner till lite om Hermans båtar i Vara? http://www.hermansbatar.com/ Någon som har handlat Sea Ray av honom och om affären gick bra. Jag tänker mest på begagnade båtar direkt från USA. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zzune 0 Postad 9 April , 2009 Hej Har inte köpt båt av honom men som bekant säljer han även motorcyklar. Jag har precis köpt min andra motorcykel av honom och sköter han båt affärerna hälften så bra som motorcyklarna skall du inte vara orolig! MVH Mikael Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mikael222se 0 Postad 9 April , 2009 Har köpt Sea Ray av Herman och det har inte varit några problem. Bra och snabb support om det varit några frågor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Geranimo 0 Postad 9 April , 2009 Inte köpt båt, men han ordnade lite reservdelar till min Sea Ray från USA. Det blev lite fel på ordern, detta fixade han utan knussel o ifrågasättande. Verkligen högsta betyg på servicen och känslan att han vill göra rätt är väldigt stor. /Jari Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst n0sliw Postad 9 April , 2009 Tyvärr inte men ja bor bredvid Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser