CaptainHowdy 1 Postad 26 Juli , 2009 Var det datorn du hadde dålig mottagning på Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brodur 0 Postad 27 Juli , 2009 Jaa. Kanske någon som gjorde det för förtjänsten?! Men inte kan det finnas några fördelar med att ha en i plast mot en i aluminium?! Bara tillverkningen som blir enklare, förstås. Vikten måste väl vara en nackdel. Men där ser man vilket sug det finns för modellen, hehe. Ha en fortsatt bra sommar Nikitalord och alla andra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 27 Juli , 2009 Det annonsören som var i semesterbostade och med dålig täckning, själv är jag hemma och torkar spy och byter blöjor. Så sommarens regnperioden kunde inte komma bättre nu när man ändå måste vara hemma hela tiden. Synd att inte ankan i Umeå blev såld priset verkar ju vara hel rätt tänkte lägga ut den på blocket åt ägaren men när jag såg plastankan för det dubbla priset så tyckte jag det var lite synd att dumpa marknaden. Plastankan måste vara bra byggd om den byggdes när våra byggdes eftersom den har den brutna bakstamen på hytten så är den kopierad från en 70 abal eller en mycket tidig 80 tals alucon de senare hade ju rak bakstam på hytten såsom umeå aluconen. Hemsk tanke dök upp kanske det är våra som är kopior Senast ändrad av nikitalord | 27 juli 2009 | 16:13 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 4 Juni , 2010 Dags för ännu en version av husvagnsbåt på blocket http://www.blocket.se/sodermanland/Husbat__husvagn_27693536.htm?ca=17&w=3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser