Gäst pernilla Postad 11 Maj , 2004 Hejsan, jag söker båtkyrkogård runt och inom stockhom? Någon som vet. Tacksam för hjälp! Vänligen Pernilla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Le Canard Postad 14 Juni , 2004 Prova Södermälarstrand!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Torsten B Postad 29 Juni , 2004 Hej Pernilla Om Du fortfarande söker, brukar det finnas gamla båtar på Slagsta marina i Stockholm, på Margretelundsvarvet i bromma och på flera av klubbarna utefter viken från Margretelundsvarvet. På träbåtsakuten finns åtskilliga gamla båtar runt mälaren, som kanske kan räddas. För några år sedan hittade jag en hammal träsnipa,troligen ett vänerbygge, på Jarleruds varv i Dalarö. Kolla med dem. Lycka till i jakten. Obs. Du kan inte ringa till emailnumret, det går bara till datorn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 209 Postad 30 Juni , 2004 Om du vill göra en insats och rädda en båt, kan du försöka komma i kontakt med några av ägarna till dessa båtar, http://www.trabatsakuten.nu/objekt.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Coronettan 0 Postad 10 Augusti , 2004 Finns en båtklubb som heter Myran som ligger vid Gröndahlshamnen. Där brukar det finnas allt från pärlor till lik. Björn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 10 Augusti , 2004 Kolla på träbåtsakuten www.trabatsakuten.nu Dom inventerar bortglömda båtar och har ganska bra pejl tror jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 10 Augusti , 2004 När jag läste inlägget uppfattade jag det som att hon vill bli av med en båt, men men... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 10 Augusti , 2004 Det kan du ha rätt i, svårt med tolkningar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser