dykarhenrik 0 Postad 13 April , 2008 Jag har 3st förgasare, de är ihopkopplade med en stång o sen sitter där en kulled som går till gasreglaget.. just i den kulleden är den ena kopplingen gjort i plast, (till reglaget) men kullan i metall. kopplingen där har gått sönder och jag letar efter en ny. den fanns inte med på ishopmarine. O de marinorna här hade inga o visste inte hur jag skulle få fatt på en. är det någon här som vet var jag kan köpa en sådan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 13 April , 2008 Kommer jag ihåg rätt så säljer Clas i Sjön kulleder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Smidy 0 Postad 13 April , 2008 clas ohlsson har kuleder i olika dimensioner, dock har jag inte sett i plast, men deras metallvariant går att sära på tack vare att kulan är låst med en trådgaffel. kanske det kan vara något för dig annars kan en bilskrot kanske bistå med en i plast. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dykarhenrik 0 Postad 13 April , 2008 själva kulan är i metall. o sen honnan i plast med gänger i ena änden så den ska fungera om en justerskruv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser