ottersotarn 0 Postad 12 April , 2008 Hej jag hittade en mycket fin båt på nätet , Westline 24 WA. Någon som känner till om detta är en bra båt ? Tacksam om någon har en länk till en test av båten Senast ändrad av ottersotarn | 13 april 2008 | 09:22 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 14 April , 2008 Nja några tester har jag inte sett men jag vet att det är en fin svenskbyggd båt med utmärkta egenskaper som det inte är några direkta problem med, vad jag vet. Båten bör vara utrustad med en 4,3L V6:a, V8-5,0, V8-5,7 eller en D3-160-190hk eller liknande för att fungera bra Ett varningens finger höjt då det finns några avgjutna kopior på marknaden som byggts av mindre nogräknade inte så jättekunniga svartjobbande individer, kolla på båten efter skrovnummer och kontakta tillverkaren för en bekräftelse på att det är en båt som är helt i sin ordning. Inget skrovnummer = kopia och då skall den prissättas som ett hemmabygge i plast = 50-100kr/kilo. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser