Nybyggarn 0 Postad 12 April , 2008 Hej på Er! Finns det någon bussig MGare som bor i Malmö och kunde tänka sig springa till NetonNets affär där och köpa ett Navionics sjökort åt mig? Det kortet jag är ute efter heter Magellan Mapsend Bluenav Sveriges östkust. Deras lagershop finns på Ågatan 1 (vid Segerrondellen) Dom säljer ut dessa sjökort just nu för 599kr istället för 1800:- Jag skulle kunna återgälda tjänsten med en segeltur på Mälaren eller Stockholms skärgård kanske? Naturligvis betalar jag för kortet (sd minneskort) plus porto. Mvh, Philip Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 193 Postad 12 April , 2008 Har de inte samma pris på NetOnNets lager i Stockholm..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 12 April , 2008 Det är slutsålt överallt förutom just där. Man får hoppas på det bästa.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StefanSD 0 Postad 12 April , 2008 Det är väl bara att sätta sig vid datorn och beställa online ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 12 April , 2008 Säljes endast i lagershop. Slutsåld i deras internetshop... Modell: Magellan MapSend BlueNav sjökort Sveriges Östkust Art nr: 102842 Beskrivning: Nya detaljerade sjökort till Magellan GPS:er med information om djupkurvor, fyrar, farleder med mera. Öland, Gotland, Stockholm och Åland (omr 13). Se info för kompatibla modeller. Avdelning: Navigation > - Sjökort Pris: 599:- Lagerstatus: function setItemLagerSaldo(id){ //var textStr //var header //var itemidlager var LagerStatusStr //itemidlager = 77893; LagerStatusStr = Internet-/telefonorder: Slutsåld, se lagershop if(id==1){ return LagerStatusStr; }else if(id==2){ return itemidlager; } } function DisplayLagersaldo(LagerStatusStr) { document.getElementById('LagersaldoTest').innerHTML = LagerStatusStr; } Internet-/telefonorder: Slutsåld, se lagershop Lagershop: overlib(setStr(1), STICKY, CAPTION, setStr(2), CENTER, 0); Klicka här för aktuell lagerstatus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StefanSD 0 Postad 12 April , 2008 aha de va ju natta du... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davahl 0 Postad 14 April , 2008 Har du fått hjälp? Annars hjälper jag dig. David Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
satori 0 Postad 15 April , 2008 Här är en till som kan hjälpa till Bosse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 15 April , 2008 Tack, grabbar! Lösningen närma sig...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser