Benkan44 0 Postad 12 April , 2008 Hej därute i landet. Är det någon mer än jag som har en orange gullringen cabin . Färgen är orginal och årsmodellen är -74. Det vore kul att veta för att jag har inte sett någon mer. Jag har sett en gul och flera vita här kring Västervik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 12 April , 2008 Nej jag har inte sett någon orange, hade själv en vit med en b20 i för 22-23 år sedan. Trimplan fanns det minns jag. Hoppas du får napp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JLundgren 0 Postad 27 April , 2008 Hej. Du jag har nog bara sett en orange GC och det är den du har. Är själv intresserad av gullringens båta. Hade varit kul om du la upp lite bilder Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
strole 0 Postad 30 April , 2008 Jag har sett en orange i siljan den går säkert kvar här ännu. Orange överbyggnad tror själva skrovet var vitt. och den var från 74a med sa de som ägde den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Benkan44 0 Postad 3 Maj , 2008 Hej nu har jag lagt upp lite info och bilder på båten. Det kommer mera senare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 3 Maj , 2008 Jag såg en gul Gullringen häromdan på trailer........Orange har jag aldrig sett. Gullringen cabin är en jäkligt snygg båt. Grattis! Mvh Labbibia Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Benkan44 0 Postad 3 Maj , 2008 Tack för det. Du har ju en snygg och trevlig båt du med. Vi får hoppas på en lång skön båtsommar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser