sunbird198 0 Postad 9 April , 2008 jag har lite brådis med att få reda på årsmod osv om min motor med nr 10372756 Omc 4.3 är väl det jag vet Mvh Emil Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sunbird198 0 Postad 10 April , 2008 HJÄLP HJÄLP Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbechampions 0 Postad 10 April , 2008 -Kolla med tillverkaren....... börja däääär...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henrik_st 1 Postad 10 April , 2008 Kollat modellguiden på : http://www.marinshopen.se/ ? men brukar inte årsmodellen angivas i bokstäver? finns det inget mer märkt på motrn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dumpdidump 0 Postad 10 April , 2008 OMC kursade år 2000, så kolla med tillverkaren kan bli trixigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dumpdidump 0 Postad 10 April , 2008 Håller med, det borde finnas bokstäver i tillerkningsnumret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sunbird198 0 Postad 11 April , 2008 inget annat en dessa siffror har jag hittat jag har mejlat HansenMarin och har en del otrevlígt att säga om dom tyvärr har heller inte hittat något på marinshopens sida jag har mejlat en sida i USA som verkar trevliga trotts att jag inte handlat något för 40000.. om man skickar lite frågor till någon firma nämner att man blivit rekom att kontakta som pga dess proffsiga kompitens och dom svarar på mejlet med typ 3st ord mao inget vettigt svar.... suck Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henrik_st 1 Postad 11 April , 2008 Hallå igen! Sök vidare på det här och se om det leder dig någon vart : About the company: The OMC Johnson and Evinrude engine brands, FICHT technology, and engine plants were recently purchased by Bombardier. The OMC boat brands and plants were purchased by Genmar. This purchase made Genmar the largest boat building company in the world. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sunbird198 0 Postad 14 April , 2008 tackar har nu löst problemet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser