Links 1 Postad 9 April , 2008 Skall sätta igen några hål i däcket och tänkte armera med hackad glasfiber. Men jag har inte lust att gå och köpa en stor förpackning när jag bara behöver kanske 2 dm2. Är det möjligtvis någon som kan tänka sig att donera och skicka i ett brev? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bebr 0 Postad 9 April , 2008 Färghallarna säljer på lösvikt så du får säkert köpa så lite som du behöver, sen finns färdigblandad (plast / glasfiber) på tub att köpa för rep av små skador, den brukar jag använda. //bebr Senast ändrad av bebr | 09 april 2008 | 10:30 Senast ändrad av bebr | 09 april 2008 | 10:31 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Links 1 Postad 9 April , 2008 Aha! jag har bara sät färdiga påsar. Får väll höra mig för här i stan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bebr 0 Postad 9 April , 2008 Det finns också repsatser med plast och en bit glasfiberduk. //bebr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser