Jimsan 0 Postad 29 Juli , 2009 Fast...... Då blir det ju en båt med värmare!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 29 Juli , 2009 läste lite slarvigt tyckte bara den lilla värmelådan verkade vara som gjord för en båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jannee57 0 Postad 5 Juli , 2010 Hej! Ett billigt och enkelt alternativ är att om du grillar på kvällen lägger stenar på eftervärmen. Lägg sedan stenarna på durken i ruffen. Du får upp temperaturen förvånansvärt mycket och fukten försvinner. Glöm inte att ha något brandsäkert och isolerande underlag för stenarna för dom blir väldigt heta. Vi har provat med en tegelsten i en Saga 27 och det gjorde verkligen nytta. MVH/Janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 5 Juli , 2010 har haft gasol först men det känns farligt.sen köpte jag en heat pal o det är kanongrejor.körde den på originol o det sotar ingenting.en sån värmare kostar ca 1500 o är ett bra köp som känns mycket säkrare än farlig gasol o värmeljus.du kan vända dom upp o ner utan att det händer nått med dom.nu har jag monterat en webasto termostartstyrd o den kostade fläsk men känns vara värd var enda krona.annars så råder jag dig heatpal Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kajja 18 Postad 30 Juni , 2017 Sist men inte minst Brandsläckare helst två en i aktern och en i fören minst 2 kg vardera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser