Gå till innehåll
fredag 20 september 2024
Skag

Tvätt av båten

Rekommendera Poster


Jag köpte ett för mig okänt tvättmedel för båtar härom veckan, det heter Rönnqvist båtbottentvätt.Jag hade hittat det via google hos generalagenten Hillskär Marinteknik.Han framställde medlet som ett mirakelmedel, jag har sedan tidigare provat andra medel som lovat underverk utan att leverera. Då jag fick hem flaskan gick jag ut till båten och följde instruktionerna, enligt säljaren skulle man bara behöva lägga på och sedan gå därifrån för att sedan skölja av båten då smutsen löst sig 6-24 timmar senare. Eventuellt skulle jag vara tvungen att lägga på en gång till om medlet verkade torka in. Sagt och gjort.Morgonen därpå då jag kom ut höll jag på att tappa hakan, smutsen hade löst sig och då jag sköljde av med slangen så visade sig båten vara lika ren som som för 12 år sedan då jag köpte den som ny!

 

Då jag fick lite över så lade jag även på medlet på drevet, även det blev som nytt!Att detta medel inte finns att köpa på fler ställen är konstigt då det verkligen fungerar!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Detta var nog den största fejkade säljannonsen på länge. Hoppas du får sålt ditt mirakelmedel och att du söker andra vägar att göra reklam för din produkt i framtiden.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu är bara frågan vilken av gubbarna Mats som ligger bakom nicket Skag.

 

Jag lägger detta företag under bojkott-listan... \Wink\

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Skag!

Det finns alltid personer som vill svartmåla en sak hellre än att prova själv... stå på dig!

Du råkade inte ta bilder på din båt före och efter?

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Medlet fungerar rätt bra tycker även jag, bor föresten nästan granne med Hillskär marinteknik, det är reko killar.

//bebr

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vore spännande att höra om fler på MG använd medlet med samma goda resultat. Alltså i syfte att kritisk granska utan att för den skull slänga ut barnet med badvattnet.

Här är en länk till Hillskär med bildserier på vad som händer. http://hillskär-marin.com/index.php/744989

De har pengarna-tillbaka-garanti på produkten om man inte är nöjd. Försäljningstrick förvisso då få kommer tillbaka trots att man inte var nöjd. Skulle själv inte våga ha en sådan garanti om en produkt var dålig, kan bli dyrköpt om inte annat för skadat rykte.



Senast ändrad av Dumpdidump | 09 april 2008 | 13:02

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har själv testat - fungerar BRA - inget under skedde! Cool

Inom 2-3 veckor så går isen i älven.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja gisses. Funkar det som beskrivet, finns det ingen anledning att klaga, men det låter för bra för att vara sant. Dock ska det likafullt provas någon gång, för bottentvätt är verkligen inte det roligaste jobbet.

Heders om det fungerar och jag tar tillbaka allt som sagts tidigare om det fungerar.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är det flera som har jämfört olika medel? Det tycks finnas några som vågar använda starka syror för att få samma resultat!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...